O starcie kampanii informowaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl kilkanaście dni temu. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim emitowane są trzy spoty promujące produkty z nowej linii.
Pierwszy spot reklamuje Winiary Pomysł na… Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem, natomiast drugi - Winiary Pomysł na… Klopsiki w sosie bolońskim. Trzeci spot prezentuje i podkreśla skład nowych produktów, zawierających składniki takie, jak pomidory, cebulę, czosnek oraz przyprawy i zioła.
W spotach Anna Nowak-Ibisz testuje produkty i podkreśla ich zalety, takie jak kruchość mięsa, dużą ilość gęstego sosu oraz szybki czas przygotowania dania. Robi to w podobny sposób jak w programie „Pani Gadżet”.
Celem najnowszej kampanii jest wzrost popularności nowej linii produktowej w ramach kategorii Winiary Pomysł na… oraz przypomnienie konsumentom, jakie możliwości kulinarne dają te produkty.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Publicis Poland. Media do niej zaplanował i zakupił dom mediowy MEC.











