Anna Przybylska i Paweł Małaszyński reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Formuły Rodzina 4.0 w Play. Bohaterami akcji są Anna Przybylska i Paweł Małaszyński, a przygotowały i realizują ją firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach Formuły Rodzina 4.0 w Play Anna Przybylska zostaje przedstawiona jako zabiegana mama, a Paweł Małaszyński - nie jako aktor i wokalista rockowy, ale przede wszystkim mąż i ojciec. Tak jak w poprzednich spotach sieci, gwiazdy odwiedzają punkt sprzedaży, w którym pracuje para znanych konsultantów. Zarówno dla Przybylskiej, jak i Małaszyńskiego najlepsza okazuje się Formuła Rodzina 4.0.

Formuła Rodzina 4.0 została wprowadzona do oferty Play w ubiegłym tygodniu. Taryfa w ramach jednego abonamentu wynoszącego od 99 zł obejmuje cztery karty SIM z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich sieci komórkowych, wspólnym pakietem danych 4G LTE i nielimitowanym internetem LTE do końca br., a w wyższych wariantach cenowych - także nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz połączenia na numery stacjonarne (zobacz szczegóły).

Anna Przybylska i Paweł Małaszyński to kolejne sławne osoby debiutujące w br. w reklamach Play. W poprzednich kampaniach sieci pojawili się piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło (przeczytaj więcej i zobacz spoty), tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz (obejrzyj to) oraz kabaret Mumio (zobacz szczegóły). Natomiast w ub.r. Play reklamowało kilkunastu celebrytów.

grafika

Obecna kampania obejmuje telewizję, internet, prasę, outdoor oraz materiały BTL.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty telewizyjne wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Artegence, za reklamy BTL - agencja Play. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"