W reklamach Formuły Play na Kartę Margaret i Podsiadło śpiewają swoje hity (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Formuły Play na Kartę z udziałem młodych piosenkarzy Margaret i Dawida Podsiadło. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Film It, Makata, Plej, Artegence i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Formuły Play na Kartę, tak jak wszystkie spoty tej sieci od ponad roku, rozgrywają się w jej punkcie sprzedaży, w którym pracują konsultanci Basia i Maciek. Tym razem odwiedzają ich piosenkarze Margaret i Dawida Podsiadło, którzy wykonują nieco zmienione wersje swoich największych przebojów. Margaret śpiewając „Thank you very much” promuje Formułę 4w1, a Podsiadło wykonując „Trójkąty i kwadraty” reklamuje Formułę 3w1.

Piosenkarze to kolejne gwiazdy w kampanii Play. W ub.r. telekom zaangażował do swoich reklam kilkunastu celebrytów, a w br. promowali go już członkowie kabaretu Mumio (zobacz szczegóły) oraz tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz (obejrzyj ten spot).

Kampania Formuły Play na Kartę obejmuje telewizję, internet, kina, BTL oraz outdoor. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, materiały BTL - agencja Plej, a działania w internecie realizuje agencja Artegence. Spoty telewizyjne wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Film It, a sesję zdjęciową zrealizowało studio Makata. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]