W reklamach Formuły Play na Kartę Margaret i Podsiadło śpiewają swoje hity (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Formuły Play na Kartę z udziałem młodych piosenkarzy Margaret i Dawida Podsiadło. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Film It, Makata, Plej, Artegence i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Formuły Play na Kartę, tak jak wszystkie spoty tej sieci od ponad roku, rozgrywają się w jej punkcie sprzedaży, w którym pracują konsultanci Basia i Maciek. Tym razem odwiedzają ich piosenkarze Margaret i Dawida Podsiadło, którzy wykonują nieco zmienione wersje swoich największych przebojów. Margaret śpiewając „Thank you very much” promuje Formułę 4w1, a Podsiadło wykonując „Trójkąty i kwadraty” reklamuje Formułę 3w1.

Piosenkarze to kolejne gwiazdy w kampanii Play. W ub.r. telekom zaangażował do swoich reklam kilkunastu celebrytów, a w br. promowali go już członkowie kabaretu Mumio (zobacz szczegóły) oraz tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz (obejrzyj ten spot).

Kampania Formuły Play na Kartę obejmuje telewizję, internet, kina, BTL oraz outdoor. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, materiały BTL - agencja Plej, a działania w internecie realizuje agencja Artegence. Spoty telewizyjne wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Film It, a sesję zdjęciową zrealizowało studio Makata. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?