SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Traczewska brand managerem “Newsweeka”

Anna Traczewska została brand managerem tygodnika “Newsweek Polska” w Ringier Axel Springer Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne wzmocnienie działu marketingu spółki po odejściu kilku menedżerów do Gremi Media.

Traczewska odpowiadać będzie za wszystkie działania związane z komunikacją marketingową tytułu. Dotąd zajmował się tym Tomasz Sofuł, piastujący funkcję dyrektora marketingu “Newsweeka”. Jak już informowaliśmy, przeszedł on do Gremi Media wraz z pięcioma innymi menedżerami, gdzie został dyrektorem produktowym w obszarach czasopism oraz on-line (więcej na ten temat).

Ringier Axel Springer po odejściu kluczowych osób odpowiedzialnych za marketing i sprzedaż przeprowadził restrukturyzację. Nowym dyrektorem marketingu na miejsce Andrzeja Stepanowa została Joanna Kloskowska (poznaj szczegóły), zaś nowo utworzone stanowisko dyrektora projektów specjalnych objęła Monika Antoszczuk (dowiedz się więcej). Wydawnictwo planuje zatrudnić w dziale marketingu jeszcze jedną osobę.

Anna Traczewska ostatnio zajmowała sie prowadzeniem własnej firmy “Metka by traczka”, która sprzedaje torby podróżne. W przeszłości pracowała jako zastępca dyrektora marketingu “Gazety Prawnej” ds. PR oraz jako brand manager kanałów TVN24 i TVN Meteo. Związana była też z SPI.

Dołącz do dyskusji: Anna Traczewska brand managerem “Newsweeka”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sad
Bravo! - torby podróżne - bardzo profesjonalne...
odpowiedź
User
WP
Roman
Dobra rekturacja , gratuluje
odpowiedź
User
F
Świetna decyzja - torby ważna rzecz.
odpowiedź