At Media przewiduje 20-proc. wzrost popytu w wakacje

Broker At Media otworzył w piątek sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Firma przewiduje, że w wakacje nastąpi 20 proc. wzrost popytu na zakup reklam w reprezentowanych przez nią stacji tematycznych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W pierwszej fazie sprzedaży (tzw. presales) CPP 30 sekundowego spotu w pakiecie At Max dla grupy komercyjnej 16-49 wyniesie 1 550 zł, o 36 proc. mniej niż w czerwcu br. Zlecenia na zakup reklam w tym systemie przyjmowane będą są o 3 do 7 czerwca br. i bukowane w pierwszej kolejności. Sprzedaż pozostałych ratingów na lipiec, zgodnie z wynegocjowanymi kosztami netto, rozpocznie się 9 czerwca br.

Zgodnie z polityką handlową brokera, reklamodawcy mogą sobie zapewnić obecność przy wybranych pozycjach programowych, a także zdecydować się na zakup kampanii w pojedynczych stacjach korzystając z oferty At Single, At Your Choice oraz pakietów spotów. Ceny zakupu pakietów At Your Choice i At Single tradycyjnie wyliczane będą na bazie ustalonego kosztu bazowego.

Dodatkowo reklamodawcy mają możliwość rezerwowania dowolnego udziału pasma prime-time (godz. 18.00-22:59) w swoich lipcowych kampaniach. Indeks zakupu prime-time wynosi 1,25 ceny bazowej.

- Przewidujemy, że wzrost oglądalności i atrakcyjny, premierowy programming przyczyni się do ok. 20 proc. wzrostu popytu na czas reklamowy w reprezentowanych stacjach tematycznych w wakacje br. Natomiast podobnie jak w ostatnich latach, udział kanałów ogólnopolskich w liczbie sprzedanych ratingów zmniejszy się o ok. 10 proc. - mówi Monika Reszka, head of product development w At Media.

At Media ma w swoim portfolio 53 kanały tematyczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji