Atlas jako sponsor Kamila Stocha na kasku i w reklamach

Grupa Atlas zastąpiła markę 4F w roli głównego sponsora indywidualnego Kamila Stocha. Logo firmy znajdzie się na kasku i czapkach noszonych przez skoczka w czasie zawodów, spółka będzie też mogła wykorzystywać jego wizerunek w swoich działaniach reklamowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Atlas jako sponsor Kamila Stocha na kasku i w reklamach
Kamil Stoch

- Nasza firma od lat wspiera sportowców, doceniamy także w ogromnym stopniu sporty zimowe i bardzo cieszymy się, że mamy możliwość współpracy z jednym z najlepszych zawodników jakim jest pan Kamil Stoch - powiedział na czwartkowej konferencji prasowej Henryk Siodmok, prezes Grupy Atlas. - Profesjonalizm pana Kamila, jego sportowy duch, pasja i radość z uprawiania skoków narciarskich są godne podziwu. Te cechy są nam niezmiernie bliskie. W dodatku konkursy Pucharu Świata rozgrywane są w większości tam, gdzie są dostępne nasze produkty - uzasadnił podjęcie tej współpracy.

Umowa została zaplanowana na minimum rok, ostateczne negocjacje w tej sprawie jeszcze trwają. Firma nie zdradza wartości kontraktu, tłumacząc to tajemnicą handlową.

W ramach współpracy logo Grupy Atlas będzie w centralnym miejscu kasku i czapek noszonych przez Kamila Stocha podczas zawodów Pucharu Świata (w przypadku mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich tą powierzchnią dysponuje Polski Związek Narciarski).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/puchar-swiata-w-zakopanem-i-wisle-przez-szesc-lat-w-tvp_1 ##

Poprzednio sponsorem głównym Stocha była marka odzieżowa 4F, z którą współpraca zakończyła się w połowie ub.r. Jedna z firm zainteresowanych podpisaniem takiej umowy wycofała się z rozmów z powodu kontuzji zawodnika jesienią ub.r., wskutek czego w ostatnich konkursach występował on bez logo sponsora na kasku (przeczytaj więcej na ten temat).

W ramach podpisanej właśnie umowy Grupa Atlas będzie mogła wykorzystywać wizerunek Kamila Stocha w swoich działaniach marketingowych - zarówno w komunikacji internetowej (m.in. w social media), jak też w tradycyjnych reklamach. - Nie mamy jeszcze konkretnych planów reklamowych z udziałem Kamila Stocha w najbliższym czasie, bo dopiero co podpisaliśmy umowę - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Adam Masiulanis, dyrektor marketingu Grupy Atlas.

 

Według „Forbesa” Kamil Stoch jest obecnie jednym z najcenniejszych marketingowo znanych Polaków. W sierpniu 2014 r. wartość skoczka pod tym względem (czyli kwotę za roczną umowę reklamową) oszacowano na 645 tys. zł, co dało mu trzecie miejsce w zestawieniu za Robertem Lewandowskim i Jerzym Owsiakiem (zobacz szczegóły).

W ostatnim czasie Stoch wraz z innymi czołowymi polskimi skoczkami narciarskimi wystąpił w kampanii społecznej „Szlachetna paczka” (więcej na ten temat) oraz w reklamach sieci telekomunikacyjnej Play (zobacz więcej), reklamuje też sponsorującą Polski Związek Narciarski Grupę Azoty.

Grupa Atlas od kilku lat jest sponsorem m.in. tenisisty Jerzego Janowicza, kierowcy wyścigowego Macieja Steinhofa i windsurfera Pawła Tarnowskiego. Janowicz jesienią ub.r. reklamował prowadzony przez firmę AtlasFachowca.pl (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+