SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skoczkowie z Kamilem Stochem reklamują „zasięg 4 sieci” w Play (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamowej Play, podkreślającej duży zasięg tej sieci, jest polska drużyna skoczków narciarskich na czele z Kamilem Stochem. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa.

Kampania podkreśla, że dzięki współpracy w zakresie roamingu krajowego z sieciami Orange, T-Mobile i Plus oraz własnej infrastrukturze Play zapewnia swoim użytkownikom duży zasięg.

W reklamach pojawia się czterech skoczków narciarskich: Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Klemens Murańka i Jank Ziobro, którzy są kolejnymi znanymi osobami przechodzącymi w reklamach do Play.

W jesiennych kampaniach operator postawił na celebrytów reklamujących go już wcześniej - w bożonarodzeniowych reklamach oprócz Świętego Mikołaja występują Paweł Małaszyński i Margaret (zobacz szczegóły). Nowe twarze, na czele z kabaretem Mumio, pojawiły się w reklamach Play w pierwszej połowie br.

Skoczkowie to kolejni sportowcy promujący tę sieć - po tenisistach Jerzym Janowiczu i Agnieszce Radwańskiej (obejrzyj spot z nimi). Inny skoczek narciarski, Piotr Żyła, zeszłej zimy wystąpił w kilku kampaniach Orange (więcej na ten temat).

Obecna akcja reklamowa Play będzie prowadzona głównie w telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Od stycznia do października br. cennikowe wydatki reklamowe Play w mediach pozainternetowych wyniosły 293,2 mln zł, o 3,3 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz więcej).

Dołącz do dyskusji: Skoczkowie z Kamilem Stochem reklamują „zasięg 4 sieci” w Play (wideo)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kyz
Eve-nement team. Kamil już może występować w reklamach, zaslużył na dobrą kasę :) reszta niestety jeszcze nie powinna się pokazywać..
odpowiedź
User
Ojciec Mateusz
Play z czegoś co jest ich największym minusem (mała ilość własnych bts-ów, czyli żenująco słaby zasięg, a co za tym idzie konieczność rozliczania roamingu w innych sieciach z powodu wykorzystywania ich infrastruktury, ciągłe przełączanie się pomiędzy nadajnikami gdy tylko wyjedzie się poza miasto) próbuje nas wszystkich przekonać, że to jest ich plus ? O_O
Gdyby chociaż połowę pieniędzy jakie wydali na reklamy z celebs przeznaczyli na poprawę własnej infrastruktury P4 miałaby o wiele lepszy rating.

A spot jest po prostu zabawny: Stoch jako kapitan Ameryka i jego drużyna pierścienia, posiadacz tajemnych zaklęć na zasięg czterech sieci w Play, potomek starożytnej cywilizacji, który wyzwoli nas z zasięgu Orange, Plusa itd.
odpowiedź
User
kibic
Jaka forma tych skoczków taka i sieć ,którą reklamują.Jakby wydali tą kasę na rozbudowę a nie te"pseudo gwiazdeczki" i "sportowców" bo by lepiej na tym wyszli
odpowiedź