Kampania Formuły 4G LTE Unlimited przekonuje, że oferta ta zapewnia jakość internetu domowego i wygodę internetu mobilnego. Reklamy podkreślają, że usługę włącza się bardzo łatwo, a miesięczny abonament wynosi od 29,99 zł. Ponadto prezentują tablety i laptopy dostępne w ramach tej oferty.
Bohaterami akcji są tenisiści Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, którzy w spotach tak jak inne gwiazdy promujące Play odwiedzają punkt sprzedaży tej sieci, gdzie pracuje dwójka sympatycznych konsultantów.
Radwańska i Janowicz już na początku br. reklamowali internet LTE oferowany przez Play (obejrzyj tamte reklamy). W ostatnich miesiącach sieć promowała taryfy Formuła Rodzinka 4.0 z udziałem Anny Przybylskiej, Pawła Małaszyńskiego (zobacz szczegóły), Agnieszki Dugant, Kuby Wojewódzkiego i Agnieszki Chylińskiej (obejrzyj te spoty).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Film It, a sesję zdjęciową na potrzeby reklam zrealizowało studio Shootme.

Za reklamy i działania w internecie odpowiadają agencje Artegence i Isobar Poland, a reklamy BTL-owe przygotowała agencja Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.











