WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Magazyn energii od Tesli będzie w razie awarii dostarczać prąd do kalifornijskich miast

Gorący temat

24/7Communication wchłania Headlines-Porter Novelli, Joanna Pruszyńska skupi się na CodersTrust Polska

1

Awaria jednego z operatorów GSM w Nielsenie. Brak danych dla finału „Belle Epoque”

2017-04-21 A A A KOMENTARZE: 11 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wczoraj miała miejsce awaria jednego z operatorów GSM Nielsen Audience Measurement. Usterka spowodowała ściągnięcie danych oglądalności z 19 kwietnia z mniejszej liczby gospodarstw domowych niż standardowo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

fot. TVN/Mirosław Sosnowski fot. TVN/Mirosław Sosnowski

W komunikacie wysłanym przez Nielsen Audience Measurement do klientów w czwartek rano napisano, że "dane zostały ściągnięte z 1276 gospodarstw domowych, podczas gdy standardowo produkcja dzienna wynosi ponad 1800 gospodarstw".

Nielsen poinformował portal Wirtualnemedia.pl, że pomimo awarii dane zostały dostarczone do klientów, gdyż ich ważenie przebiegło prawidłowo. - Nasze procedury wymagają, aby zostały one zreprodukowane ponownie w przyszłym tygodniu w oparciu o pełną próbę - mówi nam Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. PR i marketingu w Nielsen Audience Measurement.

Pełne dane oglądalności z 19 kwietnia br. będą dostępne w połowie przyszłego tygodnia. M.in. wtedy otrzymamy wyniki oglądalności dotyczące ostatniego odcinka, pierwszego sezonu serialu „Belle Epoque”, który został wyemitowany dwa dni temu.

Wadliwy nadajnik został już naprawiony przez operatora.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Nielsen Audience Measurement, awaria

Komentarze (11) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia