WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Producenci słodyczy mniej reklamują się w telewizji i radiu. W górę Wedel i Mondelez, w dół Wawel (TOP5)

Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

2017-12-07 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Bahlsen Polska, producent m.in. słodyczy Hit i Krakuski, prowadzi przetarg na obsługę reklamową. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla marketera w przyszłym roku.

Bahlsen wybiera agencję reklamową do współpracy w przyszłym roku

Agnieszka Prusaczyk, kierownik ds. komunikacji w Bahlsen Polska, potwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl informację o trwającym przetargu. Nie zdradziła jednak liczby i nazw jego uczestników. Przekazała jedynie, że zaproszono do niego kilka agencji.

Firma nie podaje też, czy trwające postępowanie dotyczy obsługi jej wybranej marki czy też wszystkich.

Przypomnijmy, że wiosną br. Bahlsen w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową Ogilvy&Mather. Miała zająć się przygotowaniem i wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej dla marki Hit. Od tego czasu marka Hit nie była promowana szeroko w żadnej kampanii.

Agencja Ogilvy&Mather przygotowała natomiast kreację obecnej kampanii marki ciastek Krakuski Duelki.

Za obsługę mediową Bahlsena odpowiada Starcom (Publicis Media), a za działania w internecie - J. Walter Thompson Group Poland.

Autor: bg

Wiecej informacji: Bahlsen, słodycze, Hit, Krakuski

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia