Bankowy czatbot KrEdytka obsłuży klientów Credit Agricole

Credit Agricole uruchomił czatbota jako kanał wspomagający sprzedaż kredytów gotówkowych. Za realizację projektu odpowiadają 18 Havas Warsaw oraz startup Wandlee.

km
km
Udostępnij artykuł:
Bankowy czatbot KrEdytka obsłuży klientów Credit Agricole

Z czatbota Credit Agricole skorzystać mogą klienci, którzy wejdą na facebookowy fanpage i uruchomią na nim okienko Messengera.

Czatbot KrEdytka wita się z użytkownikiem i zadaje mu pytania o cel zaciągnięcia kredytu, jego kwotę oraz planowany okres spłaty. Następnie przekierowuje użytkownika na stronę internetową banku, gdzie w formularzu należy podać dane kontaktowe i numer PESEL.

Wypełniony formularz kontaktowy trafia do bazy banku. Następnie już prawdziwy doradca telefonuje do klienta i nawiązuje do informacji przekazanych przez niego w rozmowie z czatbotem.

- Boty konwersacyjne mogą znaleźć zastosowanie w obsłudze klienta, wyręczając konsultantów w wykonywaniu prostych i powtarzalnych prac – takich jak informacje o produktach i usługach, rezerwacja wizyt, obsługa reklamacji czy informacje o statusie zamówień. Przetwarzanie takich zapytań jest zwykle czasochłonne i stanowi wysoki udział kosztów contact center. Wedle naszych obliczeń chatboty mogą zmniejszyć koszty obsługi klienta blisko 30-krotnie, co wydaje się argumentem nie do pominięcia, zwłaszcza w tak dynamicznie rosnących branżach, jak e-commerce. Jesteśmy cały czas na początku drogi wykorzystującej ten kanał komunikacji na szeroką skalę, musimy więc być świadomi tego, że w wielu obszarach automaty nie są jeszcze w stanie zastąpić człowieka. Bez prób jednak niczego się nie nauczymy, warto więc stawiać pierwsze kroki, wspólne zbierać doświadczenia oraz dzielić się wiedzą. W najbliższych latach częstotliwość kontaktu klientów z inteligentną technologią, czy to za pośrednictwem komunikacji tekstowej, czy głosowej, będzie cały czas rosnąć. Jest zatem duża szansa, że wiedza zebrana dzisiaj szybko zaprocentuje - uważa Dominik Komar, szeff 18 Havas

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową