Barbara Klejnons wicedyrektorem biura reklamy TVP

Barbara Klejnons, w przeszłości związana z brokerem Atmedia, została nowym zastępca dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Barbara Klejnons wicedyrektorem biura reklamy TVP

Klejnons pracę w biurze reklamy TVP zaczęła w poniedziałek 1 lutego br. Zastąpiła Mariusza Wyglądałę, wiceszefa jednostki ds. strategii, który tydzień temu odszedł z firmy.

Barbara Klejnons wcześniej przez 12 lat pracowała u brokera Atmedia, który zakończył działalność w Polsce z końcem 2014 roku. Była tam ostatnio commercial directorem, a wcześniej piastowała funkcje deputy sales directora, sales managera czy head of TV sales team. W przeszłości związana była też z firmą Euromedia.

Klejnons jest jednym z dwóch zastępców szefa biura reklamy TVP Marcina Gudowicza obok Eweliny Czuby. W zeszłym tygodniu pojawiły się doniesienia, że Gudowicz odejdzie z TVP, ale na razie zostaje w firmie. W piątek poszedł na urlop.

Przypomnijmy, że nowy prezes TVP Jacek Kurski na spotkaniu z szefami kluczowych domów mediowych dwa tygodnie temu zapewniał, że nie będzie ani zmian personalnych w biurze reklamy, ani zmian w polityce handlowej spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska