Beata Pawlikowska z audycją „Blondynka w samo południe” w OpenFM i WP.pl

Od początku października Beata Pawlikowska będzie w niedziele prowadziła dwugodzinną audycję podróżniczą „Blondynka w samo południe” emitowaną w radiu internetowym OpenFM i na stronie głównej portalu WP.pl. Poprzednio przez kilkanaście lat była związana z Radiem ZET.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Beata Pawlikowska z audycją „Blondynka w samo południe” w OpenFM i WP.pl
Beata Pawlikowska

Pasmo „Blondynka w samo południe” będzie nadawane od godz. 11 do 13, pierwszego odcinka będzie można posłuchać 2 października.

Audycja będzie dotyczyć przede wszystkim tematyki podróżniczej: zwyczajach, kuchni i kulturze różnych części świata. Beta Pawlikowska będzie też opowiadać o ciekawych książkach i filmach, podawać przepisy kulinarne i rady na temat podróżowania oraz przeprowadzać konkursy dla słuchaczy.

Pawlikowska poprzednio przez 17 lat prowadziła audycję „Świat według Blondynki” emitowany w niedziele w Radiu ZET. Program usunięto z ramówki w marcu br., władze rozgłośni tłumaczyły, że wyczerpała się jego formuła, zastąpiła go audycja Marzeny Chełminiak.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wirtualna-polska-z-poranna-rozmowa-na-zywo-nowymi-prowadzacymi-kamila-baranowska-i-jacek-gadek ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Rusza głosowanie na Eurowizję Junior. Kiedy i gdzie oglądać muzyczny konkurs?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP

2 tys. nowych sklepów Sinsay w dwa lata. Tak chce rosnąć grupa LPP