Benicio del Toro w nowej globalnej kampanii Heinekena chce przypomnieć, kim jest (wideo)

Aktor Benicio del Toro został bohaterem nowej globalnej kampanii piwa Heineken. Działania, które pod hasłem „There’'s more behind the star” startują na ponad 40 rynkach, przygotowała agencja Publicis Worldwide.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Benicio del Toro w nowej globalnej kampanii Heinekena chce przypomnieć, kim jest (wideo)

W kampanii wykorzystano trzy humorystyczne spoty z udziałem aktora. Kampania obejmuje też działania w internecie, aktywności w miejscach sprzedaży oraz działania PR. W reklamach pokazano, że del Toro jest rozpoznawany przez wielu ludzi, ale też często mylony, np. z Antonio Banderasem.

Podobny problem ma Heineken. Jak tłumaczą przedstawiciele marki, nazwa piwa jest znana, ale wielu piwoszy nie zna jej tradycji, m.in. nie wiedzą, że do produkcji tego piwa wciąż stosowane są oryginalne receptury, oparte na trzech składnikach.

Kampania ma podkreślać jakość Heinekena oraz bogate dziedzictwo marki, która istnieje na rynku od 142 lat i jest dostępna w 192 krajach.

Autorem kreacji reklam jest agencja Publicis Worldwide. Zdjęcia do niej kręcono w różnych miejscach w Barcelonie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+