SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bez zmian "Informacje" Polsatu

Zmiana oprawy graficznej i duża kampania reklamowa nie przynosi efektów w postaci wzrostu oglądalności

5 stycznia 2003 w Polsacie pojawiła się długo zapowiadana nowa oprawa graficzna "Informacji". "Nowatorskie zestawienie kolorów ciepłych oraz bieli i granatu, zredukowanie do minimum grafiki, mają podnieść wrażenie nowoczesności i profesjonalizmu, zaś wielo-kamerowa realizacja dynamizuje program. Nowe INFORMACJE to nowy styl i nowa jakość, dzięki m.in. wyłączności na współpracę z CNN. To program którego zadaniem jest zmienić profil dziennikarstwa informacyjnego w Polsce, zbliżyć się do ludzi, stać się barometrem publicznych nastrojów oraz reagować na najważniejsze sprawy dotyczące Polaków" - tak Polsat reklamował nowe oblicze "Informacji".

Wraz z wprowadzonymi zmianami 27 stycznia ruszyła kampania promocyjna "Informacje. Świat bliżej ciebie", która ma trwać kilka miesięcy.

Tymczasem po prawie trzech miesiącach od pojawienia się nowych "Informacji" wyniki oglądalności pozostają na niezmienionym poziomie. Oto szczegóły:

Daty AMR AMR % SHR %
month 01/2003 2 027 566 5,50% 13,30%
month 02/2003 2 027 028 5,50% 13,40%
month 03/2003 2 015 953 5,50% 13,70%


I kwartał 2002 r.

Daty AMR AMR % SHR %
month 01/2002 2 878 398 7,80% 19,50%
month 02/2002 2 807 790 7,60% 19,30%
month 03/2002 2 778 803 7,50% 20,60%


2002 r.

Opis AMR AMR % SHR %
2002 2 108 358 5,70% 15,20%



I kwartał 2001 r.

Daty AMR AMR % SHR %
month 01/2001 3 731 304 10,20% 25,40%
month 02/2001 3 791 734 10,30% 25,60%
month 03/2001 3 533 202 9,60% 24,70%



W pierwszym kwartale 2003 roku najwięcej widzów zgromadziły następujące wydania "Informacji" (18.45):
2003-02-12 (Wed) 3 242 833  21,60%
2003-01-08 (Wed) 2 750 356  18,00%
2003-03-03 (Mon) 2 684 788  18,50%
2003-03-23 (Sun) 2 612 482   17,50%

Najmniej widzów oglądało "Informacji":
2003-03-14 (Fri)   823 667    5,10%
2003-03-15 (Sat)  972 104    5,90%
2003-01-11 (Sat)  990 693    6,60%
2003-01-18 (Sat)  1 043 879 5,90%

Struktura widzów:

 

Comp   AMR AMR % SHR %
Sex Males 954 273 5,40% 13,80%
  Females 1 071 075 5,60% 13,30%
Age  4 - 9 83 370 3,10% 9,50%
   10 - 15 145 138 4,40% 16,20%
  16 - 19 94 519 3,40% 15,60%
  20 - 24 113 486 3,50% 16,30%
  25 - 29 125 999 4,30% 14,00%
  30 - 34 146 134 5,90% 16,30%
  35 - 39 120 466 4,80% 12,90%
  40 - 44 185 414 6,20% 14,60%
  45 - 49 196 923 6,30% 12,90%
  50 - 54 193 527 7,10% 13,60%
  55 - 59 114 355 6,70% 11,50%
  60+ 506 017 8,00% 12,80%
Income  do 1000 PLN 682 495 6,50% 15,10%
  1000 - 1400 431 104 6,30% 13,60%
  1400 - 2500 649 613 4,70% 12,40%
  pow. 2500 262 137 4,50% 12,70%
City size Rural 1 018 999 7,30% 17,60%
  < 50 tys. 475 967 5,40% 13,20%
  50-100 tys. 124 847 3,90% 9,60%
  100-200 tys. 112 455 3,90% 9,60%
  > 200 tys. 293 080 3,70% 9,40%

Dane: AGB Polska

Dołącz do dyskusji: Bez zmian "Informacje" Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl