„Blondynka 5” wygrała z konkurencją. 4,85 mln zł z reklam

Piąty sezon „Blondynki” oglądało średnio 3,1 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż czwartą edycję, nadawaną rok temu. Serial dał TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,85 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Blondynka 5” wygrała z konkurencją. 4,85 mln zł z reklam
Natalia Rybicka

Średnia oglądalność piątej serii „Blondynki” wyniosła 3,10 mln widzów. Przełożyło się to na 18,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w okresie od 4 grudnia 2016 roku do 26 lutego 2017 roku w niedziele o godz. 20.25.

Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji, pokazany 12 lutego br. Przyciągnął on uwagę 3,33 mln osób.

grafika

Dla porównania, czwartą edycję serialu, emitowaną w analogicznym okresie rok wcześniej oglądało średnio 3,29 mln widzów, co przełożyło się na 18,97 proc. udziału w 4+ oraz 10 proc. w 16-49. Oznacza to że produkcja straciła 190 tys. widzów.

TVP1 w paśmie emisji serialu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który w tym czasie pokazywał programy kabaretowe, a jego udział ukształtował się na poziomie 11,91 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy fabularne, „MasterChef Junior” i „MasterChef”; 11,26 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 5,13 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

grafika

Wpływy reklamowe z piątej edycji serialu wyniosły 4,85 mln zł, podczas gdy czwarta przyniosła z reklam 6,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta