Bogusław Linda promuje ofertę T-Mobile na kartę (wideo)

T-Mobile Polska wprowadza nową ofertę na kartę, opartą na miesięcznym pakiecie usług kosztującym 25 zł oraz opcji „Bez limitu za 1 zł dziennie”. W reklamach tej oferty występuje Bogusław Linda.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bogusław Linda promuje ofertę T-Mobile na kartę (wideo)
Bogusław Linda w reklamie T-Mobile

W nowej ofercie T-Mobile na kartę za 25 zł użytkownik otrzymuje przez miesiąc nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich sieci oraz 10 GB pakietu internetowego. Dodatkowy pakiet 1 GB internetu kosztuje 5 zł, 3 GB - 9 zł, a 5 GB - 12 zł. pakiet odnawia się automatycznie, co 30 dni, po doładowaniu konta kwotą 25 zł. Użytkownik przenoszący numer do T-Mobile na kartę dostanie 30 dni darmowego korzystania z usług.

Z kolei w ramach usługi „Bez limitu za 1 zł dziennie” można za złotówkę korzystać przez jeden dzień z nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-ów do wszystkich krajowych sieci oraz 300 MB internetu. Opłata jest pobierana tylko wówczas, jeśli użytkownik danego dnia skorzysta z którejkolwiek z tych opcji (w przypadku internetu: po przetransferowaniu w ciągu dnia ponad 5 MB). Ważność konta wynosi 365 dni od pobrania z konta opłaty dziennej albo doładowania konta w trakcie korzystania z oferty.

Oferta „Bez limitu za 1 zł dziennie” będzie automatycznie działała ze starterami T-Mobile na kartę sprzedawanych po 1 stycznia 2017. Ponadto dotychczasowi klienci tej taryfy otrzymają wiadomość o możliwości przejścia na pakiet za 25 zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-z-11-6-mln-klientow-wiecej-na-reklamy-w-dol-przychody-i-ebitda ##

Twarzą reklamową nowej oferty T-Mobile na kartę jest Bogusław Linda. W spocie aktor w noc sylwestrową pomaga kobiecie, która przewraca się w czasie robienia selfie, wypowiada przy okazji stwierdzenie parafrazujące jedną z jego słynnych kwestii w filmie „Psy”. Reklamy podkreślają prostotę promowanej oferty.

Bogusław Linda to kolejna znana osoba reklamująca w br. T-Mobile Polska. Jesienią nową ofertę abonamentową Supernet promowali Maja Ostaszewska i Piotr Stramowski, a wcześniej w kampaniach sieci zadebiutowali m.in. Agnieszka Szulim, Piotr Kędzierski, Natalia Nykiel, Cleo, Patricia Kazadi i Kinga Preis.

Nowa akcja reklamowa będzie prowadzona od początku stycznia w telewizji, internecie (oprócz reklam działania w social media, strona gwarancja.t-mobile.pl i noworoczny konkurs), radiu, prasie, na outdoorze (m.in. nośniki digital signage) oraz w punktach sprzedaży T-Mobile.

Kreację kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, reklamy BTL-owe - agencja ARC Worldwide, działania w internecie wspiera Liquid Thread, a aktywności w social media - Agencja Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online