Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)

Cyfrowy Polsat rozpoczął kolejną odsłonę kampanii programu SmartDom, w której występują jego ambasadorzy, czyli Joanna Brodzik i Paweł Wilczak oraz reprezentanci Polski w siatkówce mężczyzn. Działania obejmują telewizję, radio, internet i outdoor.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Brodzik i Wilczak w plażowym sparingu z siatkarzami reklamują SmartDom (wideo)

Kampania reklamowa wspiera promocję pod hasłem „drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”. Jest realizowana w telewizji (m.in. stacje Polsatu, TVN, TVP), radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, PR3, Rock Radio, Radio Eska, VOX FM, Muzo.fm), internecie (m.in. Onet, Interia, WP, Netshare, YouTube) oraz na nośnikach outdoorowych.

Kreację kampanii zajęła się agencja Grey. Producentem spotu było TFP, a postproducentem - Televisor. Media zaplanowały domy mediowe PHD Media Direction, OMD Media Direction oraz Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]