SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Butcher’s już po rebrandingu

Butcher’s, producent karm dla psów i kotów, zakończył proces rebrandingu. Pierwszy etap zmian obejmuje zmianę etykiet oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek.

Jak podaje producent w komunikacie, rebranding ma służyć "unowocześnieniu wizerunku firmy oraz podkreślenie kluczowych benefitów, takich jak wysoka jakość czy naturalne składniki".

- Nowy odświeżony design opakowań, to łatwiejsza nawigacja przy półce oraz czytelne benefity produktów kategorii premium - komentuje Pat Romanek, członek zarządu Butcher’s Pet Care.

Kolejny etap rozwoju to uruchomienie nowej strony internetowej oraz działania promocyjne w internecie i w sieciach handlowych - m.in. po raz pierwszy w Auchan kategoria pet care będzie wspierana przez materiały POS. Pierwsze produkty w nowych opakowaniach pojawią się na półkach pod koniec lutego.

Rebranding marki i redesign opakowań przygotowała agencja SiebertHead.

Dołącz do dyskusji: Marka Butcher’s już po rebrandingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl