SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hill & Knowlton przechodzi rebranding

Agencja komunikacji strategicznej Hill+Knowlton (WPP) ogłosiła kompleksowy rebranding, w ramach którego powrócił do pierwotnej nazwy Hill and Knowlton. 

Nowa marka obejmuje odświeżoną identyfikację wizualną, stronę internetową i obecność w mediach społecznościowych.

– Od 2019 roku nasz zespół kierowniczy koncentruje się na tym, aby stać się wiodącym partnerem, pomagającym naszym klientom napędzać wzrost, zarządzać ryzykiem i budować reputację w dzisiejszym złożonym środowisku operacyjnym – mówi AnnaMaria DeSalva, global chairman i CEO.

Nowe usługi Hill & Knowlton

Jak podano w komunikacie "w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rozwiązań z obszaru komunikacji strategicznej, Hill & Knowlton wprowadza nowe usługi."

H&K Advisory działa na styku strategii korporacyjnej i komunikacji, dostarcza zintegrowane usługi strategiczne obejmujące doradztwo korporacyjne, kreatywne i public affairs. Grupa wdraża autorskie metody i narzędzia, w tym system zarządzania i pomiaru kapitału reputacji. W ramach H&K Advisory firma wprowadza również do oferty FutureSight, zespół doradców ds. geopolityki, polityki i komunikacji dla kadr kierowniczych.

Praktyka Global Horizons skupia się na gospodarkach Globalnego Południa, obejmujący Azję, Amerykę Łacińską, Afrykę i Zatokę Perską oraz odzwierciedlający dzisiejsze znaczące zmiany w przepływach handlowych.

Intelligence & Technology zostało zbudowane w celu skalowania rozwiązań z zakresu nauki o danych, analityki i technologii komunikacyjnych w portfolio klientów Hill & Knowlton. Firma ogłosiła niedawno nawiązanie współpracy z Pendulum Intelligence, platformą sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, a także uruchomienie H&K Sonar, narzędzia do predykcyjnej identyfikacji ryzyka opartego na Pendulum, które pomaga klientom zwalczać zagrożenia dla reputacji w obliczu eskalacji ataków dezinformacyjnych.

Hill & Knowlton oferuje obecnie kompleksową sieć hubów Innovation & Creative zlokalizowanych strategicznie na całym świecie. Centra te skupiają specjalistów ds. kreatywności, treści, mediów i technologii cyfrowych, którzy współpracują ze specjalistami branżowymi, doradcami ds. publicznych i korporacyjnych oraz ekspertami ds. public relations.

– Wiemy, że siła pomysłów buduje marki i tworzy przełomowe rozwiązania. Nowością jest zakres i intensywność procesu twórczego – staje się on coraz większy, głębszy i bardziej interdyscyplinarny – mówi AnnaMaria DeSalva. – Liderzy biznesowi potrzebują tego potężnego kreatywnego napędu, aby radzić sobie z pojawiającymi się zagrożeniami. Pod każdym względem globalne ryzyko nasila się i pochodzi z coraz większej liczby źródeł. Dzisiejsze obszary ryzyka w strefach reputacji, dezinformacji i geopolityki wymagają ukierunkowanej inteligencji, kreatywności i zorientowania na interesariuszy – atrybutów, które leżą u podstaw dyscypliny komunikacji. Ryzyko i innowacyjność idą w parze. To właśnie skrzyżowanie ryzyka i możliwości, innowacji oraz transformacji w widoczny sposób dodaje nam energii w dążeniu do celu – dodaje. 

Dołącz do dyskusji: Hill & Knowlton przechodzi rebranding

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
news dnia
jak się nie ma o czym pisać...
0 0
odpowiedź