Hill & Knowlton przechodzi rebranding

Agencja komunikacji strategicznej Hill+Knowlton (WPP) ogłosiła kompleksowy rebranding, w ramach którego powrócił do pierwotnej nazwy Hill and Knowlton.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hill & Knowlton przechodzi rebranding

Nowa marka obejmuje odświeżoną identyfikację wizualną, stronę internetową i obecność w mediach społecznościowych.

– Od 2019 roku nasz zespół kierowniczy koncentruje się na tym, aby stać się wiodącym partnerem, pomagającym naszym klientom napędzać wzrost, zarządzać ryzykiem i budować reputację w dzisiejszym złożonym środowisku operacyjnym – mówi AnnaMaria DeSalva, global chairman i CEO.

Nowe usługi Hill & Knowlton

Jak podano w komunikacie "w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rozwiązań z obszaru komunikacji strategicznej, Hill & Knowlton wprowadza nowe usługi."

H&K Advisory działa na styku strategii korporacyjnej i komunikacji, dostarcza zintegrowane usługi strategiczne obejmujące doradztwo korporacyjne, kreatywne i public affairs. Grupa wdraża autorskie metody i narzędzia, w tym system zarządzania i pomiaru kapitału reputacji. W ramach H&K Advisory firma wprowadza również do oferty FutureSight, zespół doradców ds. geopolityki, polityki i komunikacji dla kadr kierowniczych.

Praktyka Global Horizons skupia się na gospodarkach Globalnego Południa, obejmujący Azję, Amerykę Łacińską, Afrykę i Zatokę Perską oraz odzwierciedlający dzisiejsze znaczące zmiany w przepływach handlowych.

Intelligence & Technology zostało zbudowane w celu skalowania rozwiązań z zakresu nauki o danych, analityki i technologii komunikacyjnych w portfolio klientów Hill & Knowlton. Firma ogłosiła niedawno nawiązanie współpracy z Pendulum Intelligence, platformą sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, a także uruchomienie H&K Sonar, narzędzia do predykcyjnej identyfikacji ryzyka opartego na Pendulum, które pomaga klientom zwalczać zagrożenia dla reputacji w obliczu eskalacji ataków dezinformacyjnych.

Hill & Knowlton oferuje obecnie kompleksową sieć hubów Innovation & Creative zlokalizowanych strategicznie na całym świecie. Centra te skupiają specjalistów ds. kreatywności, treści, mediów i technologii cyfrowych, którzy współpracują ze specjalistami branżowymi, doradcami ds. publicznych i korporacyjnych oraz ekspertami ds. public relations.

– Wiemy, że siła pomysłów buduje marki i tworzy przełomowe rozwiązania. Nowością jest zakres i intensywność procesu twórczego – staje się on coraz większy, głębszy i bardziej interdyscyplinarny – mówi AnnaMaria DeSalva. – Liderzy biznesowi potrzebują tego potężnego kreatywnego napędu, aby radzić sobie z pojawiającymi się zagrożeniami. Pod każdym względem globalne ryzyko nasila się i pochodzi z coraz większej liczby źródeł. Dzisiejsze obszary ryzyka w strefach reputacji, dezinformacji i geopolityki wymagają ukierunkowanej inteligencji, kreatywności i zorientowania na interesariuszy – atrybutów, które leżą u podstaw dyscypliny komunikacji. Ryzyko i innowacyjność idą w parze. To właśnie skrzyżowanie ryzyka i możliwości, innowacji oraz transformacji w widoczny sposób dodaje nam energii w dążeniu do celu – dodaje. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK