BuzzFeed powraca do banerów reklamowych, reklama natywna to za mało

Internetowy serwis BuzzFeed postanowił przywrócić na kluczowe miejsca na swojej stronie tradycyjne banery reklamowe. Wcześniej wydawca zrezygnował z tego formatu stawiając na reklamę natywną, ale przychody z niej są zbyt skromne w perspektywie wejścia BuzzFeed Inc. na giełdę.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
BuzzFeed powraca do banerów reklamowych, reklama natywna to za mało

Zgodnie z zapowiedziami BuzzFeed zamierza w najbliższym czasie powrócić do zamieszczania u siebie tradycyjnych banerów reklamowych które będą widoczne na szczycie wyświetlanych artykułów oraz w wybranych sekcjach na stronie głównej.

Wcześniej BuzzFeed zrezygnował z oferowania w serwisie powierzchni reklamowej przeznaczonej na internetowe banery, zamiast tego postawił na reklamę natywną. Teraz jednak Jonah Peretti - właściciel serwisu - przyznał, że z dwóch powodów widzi sens w przywróceniu banerowego formatu w BuzzFeed. Pierwszym z nich jest stale rosnąca liczba odbiorców (wg danych ComScore 75 mln unikalnych użytkowników w USA w czerwcu br.) i związany z tym coraz większy potencjał reklamowy serwisu, który warto wykorzystać.

Drugi powód to według Perettiego coraz lepiej funkcjonująca reklama w systemie programmatic sprawia, że banery są mniej irytujące dla użytkowników i lepiej przez nich akceptowane.

Trzecią przyczyną decyzji o powrocie banerów może być fakt, że reklama natywna na obecnym etapie nie zapewnia satysfakcjonujących przychodów, a BuzzFeed Inc. musi o nich myśleć biorąc pod uwagę że firma chce wejść na giełdę w 2018 r.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady