WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Tylko czarnoskóre modelki i modele w nowym kalendarzu Pirelli, na zdjęciach Naomi Campbell i Whoopi Goldberg

Gorący temat

Edyta Sadowska odchodzi z Grupy Onet-RASP, Marcin Biegluk szefem portfolio prasowego

27

Campbell Soup Company rozpoczął globalny przetarg mediowy

2017-10-21 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma Campbell Soup Company rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni MEC.

Campbell Soup Company rozpoczął globalny przetarg mediowy

Według Kantar Media w ub.r. Campbell wydał na reklamy w mediach 164 mln dolarów, i ok. 93 mln dolarów w pierwszej połowie br. Dotychczas obsługą mediową tej firmy zajmował się dom mediowy MEC – od 2006 roku, kiedy firma zdecydowała się skonsolidować globalny budzet mediowy w tej agencji.

Wcześniej nowojorski oddział tego domu mediowego, przez siedem lat planował i kupował media do kampanii firmy w Stanach Zjednoczonych.

Przedstawiciele Campbell Soup Company potwierdzili serwisowi Adweek rozpoczęcie przetargu mediowego. Nie ujawnili jednak liczby i nazw zaproszonych do niego agencji.

Autor: bg

Wiecej informacji: Campbell Soup Company, Campbell

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia