SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cannes 2011: pierwsze polskie nominacje dla Leo Burnett i Euro RSCG

Na rozpoczętym właśnie 58. Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym w Cannes ogłoszono pierwsze nominacje. Z polskich agencji otrzymały je Leo Burnett i Euro RSCG Warszawa.

Na festiwalu w Cannes ogłoszono nominacje w kategoriach Direct Lions oraz Promo & Activation Lions”. W tej drugiej na tzw. short liście znalazły się projekty agencji Leo Burnett i Euro RSCG Warszawa. Leo Burnett została nominowana za najlepsze użycie cyfrowych mediów w kampanii, w której na zlecenie Grupy PZU promowane było Muzeum Narodowe w Krakowie. Na czas renowacji muzeum zwiedzającym umożliwiono oglądanie jego wnętrz przy wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości (szczegółowy opis kampanii).

Natomiast Euro RSCG Warszawa nominowano w podkategorii promocji zdrowia i bezpieczeństwa publicznego za kampanię zachęcającą kobiety do regularnego wykonywania badań mammograficznych. Akcja pod hasłem „To, co człowiek przegapi, znajdzie maszyna” została przeprowadzona na zlecenie Stowarzyszenia „Amazonki”.

>>> Ohlson fleszem z Cannes: case’y na początek festiwalu (foto)

Polskie firmy zgłosiły też kampanie w innych kategoriach: 18 w kategorii reklamy telewizyjnej, 20 - reklamy prasowej, 21 - reklamy zewnętrznej, 13 - Media Lions, 9 - Cyber Lions, 6 - public relations, a po 5 - design i Film Craft. Natomiast po jednym projekcie z naszego kraju zgłoszono do kategorii Titanium and Integrated Lions (dla kampanii wytyczających nowe trendy w reklamie) oraz dla najbardziej kreatywnych i efektywnych akcji. Nominacje w tych kategoriach będą ogłaszane w najbliższych dniach.

W ub.r. na festiwalu w Cannes dwie nagrody zdobyła agencja Change Integrated, a jedną - San Markos (więcej na ten temat). W tym roku do konkursu napłynęło 28,8 tys. zgłoszeń - o jedną piątą więcej niż przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Cannes 2011: pierwsze polskie nominacje dla Leo Burnett i Euro RSCG

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
Proszę zwrócić uwagę jak im bliżej sukcesu, tym mniej autorów!

Creative CREDITS w Adsoftheworld
Advertising Agency: Leo Burnett, Warsaw, Poland
Creative Directors: Paweł Heinze, Krzysztof Iwinski
Art Directors: Krzysztof Iwinski, Aleksandra Zalewska, Robert Chudzik
Copywriters: Paweł Heinze, Ewelina Skowron - Skowronska
Published: September 2010


Creative CREDITS w Cannes

NameCompanyPosition
Pawel HeinzeLeo BurnettCreative Director
Krzysztof IwinskiLeo BurnettCreative Director
Sebastian OszczepalinskiLeo BurnettHead of Digital
odpowiedź