CDA.pl z własnym działem sprzedaży reklam, szefem Karol Kowalski

CwMedia, wydawca serwisu CDA.pl, uruchamia własne biuro sprzedaży reklam. Będzie nim kierował Karol Kowalski, wcześniej związany m.in. z NetShare Media Group, IDMnetem i Evolution Media Net.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
CDA.pl z własnym działem sprzedaży reklam, szefem Karol Kowalski

- Potencjał reklamowy CDA.pl jest ogromny i jestem pewien, że możemy go jeszcze lepiej wykorzystać niż do tej pory. Dlatego właśnie podjęliśmy decyzję o samodzielnym sprzedawaniu powierzchni reklamowej, a nie zlecaniu tego zewnętrznej sieci reklamowej bądź agencji - uzasadnia Łukasz Ćwiek, dyrektor generalny CwMedia. - W ostatnim okresie spółka zwiększyła przychody z tytułu subskrypcji płatnego kanału VOD, ale reklama internetowa jest dla nas nadal bardzo ważnym źródłem dochodu - dodaje.

Z danych finansowych, które firma udostępniła w związku z ofertą sprzedaży 9 proc. jej akcji, wynika, że w pierwszej połowie br. wpływy reklamowe CDA.pl wyniosły 1,9 mln zł, wobec 6,4 mln zł w całym ub.r. i 7,3 mln zł w 2015 roku. Jednocześnie mocno wzrosły przychody ze sprzedaży dostępu do płatnej oferty CDA Premium - z 3,4 mln zł w całym ub.r. do 6,1 mln zł w pierwszej połowie br.

CwMedia podaje, że wpływy reklamowej CDA.pl pochodziły dotychczas głównie z emisji reklam display i wideo (jako tzw. pre-rolli przed właściwymi materiałami).

Za stworzenie działu sprzedaży reklam witryny i późniejsze kierowanie nim odpowiada Karol Kowalski. Poprzednio był szefem strategii w agencji NetShare Media Group, a wcześniej pracował m.in. w sieciach IDMnet i Evolution Media Net. Z branżą reklamy internetowej jest związany od kilkunastu lat.

CDA.pl poprzednio był obsługiwany w zakresie sprzedaży reklam przez IDMnet.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii