SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ceneo tworzy serwis internetowy, kieruje nim Katarzyna Dwornik

Porównywarka Ceneo przekształciła swój blog firmowy w autorski serwis internetowy Magazyn Ceneo. Kieruje nim Katarzyna Dwornik, z firmą związana od początku tego roku.

Katarzyna DwornikKatarzyna Dwornik

Magazyn Ceneo oficjalnie serwisem internetowym został kilka tygodni temu. Wcześniej był blogiem, który od ponad dwóch lat tworzyli pracownicy Ceneo.pl. Łączy cechy poradnika zakupowego i magazynu lifestylowego.

Serwis podzielono na 9 głównych kategorii tematycznych, najważniejsze z nich to m.in. Tech, Fit, Dziecko, Bezpieczne Zakupy. W Magazynie Ceneo znajdują się premiery sprzętu elektronicznego, testy produktów, opinie użytkowników, a także omówienia najnowszych trendów.

Redaktor naczelną serwisu została Katarzyna Dwornik. Poprzednio związana była z wydawnictwem Motor-Presse Polska, gdzie zajmowała się wydawaniem serwisu womenshealth.pl i pisała artykuły do papierowych edycji Women’s Health oraz Men’s Health. Jest absolwentką polonistyki oraz iberystyki na Uniwersytecie Wrocławskim.

Stajemy po stronie czytelnika. Staramy się każdego dnia dostarczać ciekawych artykułów. Zaczynając od rzetelnych recenzji produktów przygotowywanych przez ekspertów poprzez różnego rodzaju rankingi kończąc na zapowiedziach gorących premier produktowych. Z morza ofert dostępnych w sieci wyławiamy te, na które naprawdę warto zwrócić uwagę. Chcemy też pokazać naszym czytelnikom, jak kupować sprytnie i bezpiecznie. Wyzwaniem jakie stoi przed naszym zespołem jest przekonanie czytelników, że zakupy w sieci warto zacząć od naszego serwisu  – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Dwornik, redaktor naczelna Magazynu Ceneo

Dwornik kieruje 10-osobowym zespołem redaktorów. Miesięcznie przygotowywać będą ok. 60 artykułów.

Dołącz do dyskusji: Ceneo tworzy serwis internetowy, kieruje nim Katarzyna Dwornik

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Super
Bardzo mi się to podoba. To pokazuje, że pieniądz idzie za e-commerce, a branża wydawnicza to tylko pośrednik. Trzymam kciuki za powodzenie sukcesu.
odpowiedź
User
Gracy
Byłam i czytałam! Całkiem ciekawe artykuły! Polecam!
odpowiedź
User
pawuntaur
Dzieciak ma głowę na karku, wie, że w tradycyjnych portalach nie ma już czego szukać. W serwisach newsowych ani dziennikarstwa, ani pieniędzy.
odpowiedź