SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, „M jak miłość” i skoki narciarskie w Oslo

W cenniku reklamowym TVP na marzec br. w niektórych pasmach ceny reklam są wyższe, a w innych niższe w porównaniu do marca ub.r. Najwięcej kosztują spoty przy towarzyskich meczach piłkarskich Polaków z Nigerią i Koreą Południową, przy serialu „M jak miłość” oraz w trakcie relacji skoków narciarskich z Oslo.

siedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPAsiedziba Telewizji Polskiej, fot. AKPA

Towarzyskie spotkanie polskich piłkarzy z Nigerią TVP1 pokaże 23 marca, a z Koreą Płd – 27 marca. W obu przypadkach ceny reklam są jednakowe – najdroższa reklama przy tych transmisjach została wyceniona na 124,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Biuro Reklamy TVP będzie dodatkowo sprzedawac czas reklamowych w blokach przy tych relacjach w drodze licytacji w późniejszym okresie.

Telewizyjna Jedynka w marcu będzie również transmitować zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz 1/8 finałów Ligi Mistrzów.

Zainteresowani blokami reklamowymi przy skokach narciarskich marketerzy najwięcej zapłacą przy zawodach w Oslo 10 marca – spot wyceniono na 79 tys. zł. Przy pozostałych relacjach ceny wynoszą od 46 do 51,5 tys. zł.

Z kolei na emisję filmu reklamowego przy transmisji rozgrywek Ligi Mistrzów trzeba maksymalnie przeznaczyć 50,4 tys. zł (przy tych transmisjach również zaplanowano sprzedaż czasu antenowego w drodze licytacji).

3 marca wieczorem widzowie TVP1 będą oglądać Krajowe Eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji – najdroższy spot w tym paśmie kosztuje 32,4 tys. zł.

Spośród seriali TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest nadawana w niedzielne wieczory „Blondynka” - reklama wtedy kosztuje 41 tys. zł. Taką samą cenę zachowano dla serialu „Wojenne dziewczyny”, który zagości na antenie TVP1 w ostatnią niedzielę marca.

Cena spotu przy „Ojcu Mateuszu” to wydatek rzędu 28,6 tys. zł (w ub.r. 29,8 tys. zł), a przy sobotnim serialu „Komisarz Alex” - 29,5 tys. zł (przed rokiem było to 20,4 tys. zł).

Za reklamę przy „Koronie Królów” trzeba zapłacić 22,2 tys. zł – czyli 3,7 tys. zł więcej niż w lutym br. W piątki, w porze tego serialu TVP1 pokaże nową produkcję „Leśniczówka” - spot przy niej wyceniono na maksymalnie 17,1 tys. zł.

W marcu telewizyjna Jedynka będzie emitować w dni powszednie, po godz. 20 program „Alarm!” - zainteresowani reklamą przy nim marketerzy muszą liczyć się z wydatkiem rzędu od 24,4 do 29,4 tys. zł.

Ceny spotów przy wieczornych „Wiadomościach” wynoszą: w dni powszednie maksymalnie 38,6 tys. zł (w ub.r. 16,8 tys. zł), a w niedziele -  34,3 tys. zł (przed rokiem 48,4 tys. zł).

Spoty przy serwisie sportowym wyceniono na 33,2 tys. zł w dni robocze i 47,2 tys. zł w niedzielny wieczór. W marcu ub.r. było to odpowiednio: 34,7 i 46,7 tys. zł.

Z kolei za reklamę przy prognozie pogody trzeba zapłacić od 31,4 do 37,1 tys. zł od poniedziałku do piątku oraz 50,4 tys. zł w niedziele. W ub.r. było to odpowiednio 27,8 tys. zł i 44,9 tys. zł.

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztuje emisja filmu reklamowego przy serialu „M jak miłość” - do 81,5 tys. zł (wobec 62,5 tys. zł przed rokiem). Reklama przy „Barwach szczęścia” kosztuje maksymalnie 60,6 tys. zł (w ub.r. 53,4 tys. zł).

Zainteresowani emisją filmu reklamowego przy „Na dobre i na złe” zapłacą 50,.4 tys. zł, czyli 800 zł więcej niż rok temu, zaś przy „Na sygnale” - 39,2 tys. zł, czyli 600 zł więcej niż przed rokiem.

W marcu na antenę TVP2 wracają premierowe odcinki piątkowych seriali „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”. Emisja reklamy przy pierwszej produkcji to wydatek rzędu 31 tys. zł (w ub.r. 25,9 tys. zł), a przy drugiej -  28 tys. zł.

Z początkiem marca TVP2 zacznie też w sobotnie wieczory emisję nowych odcinków programu „Kocham Cię Polsko” - reklamy przy nich wyceniono na 24,2 tys. zł, co oznacza wzrost ceny o 8,7 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy ogłosiło cennik reklamowy na marzec.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc., TVP2 - 7,87 proc. a TVP Info - 3,83 proc. udziału w rynku oglądalności.

Dołącz do dyskusji: W marcu w TVP najdroższe towarzyskie mecze piłkarskie, „M jak miłość” i skoki narciarskie w Oslo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl