„Wiadomości”, „Sport” i „Pogoda” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na lipiec

Za spoty na antenach TVP reklamodawcy w lipcu br. zapłacą średnio kilka procent mniej niż rok temu o tej porze. Najwięcej trzeba będzie wydać za reklamy przy „Wiadomościach” i nadawanych zaraz po nich serwisach: sportowym i prognozie pogody.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Wiadomości”, „Sport” i „Pogoda” najdroższe w cenniku reklamowym TVP na lipiec
Danuta Holecka, fot. TVP

Najdroższe ceny mają w TVP1 w lipcu br. spoty emitowane przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości”. Za 30-sek. reklamę trzeba zapłacić 22,5 tys. zł netto (ceny dla 30-sek. spotu, bez rabatów) - rok temu było to 21,2 tys. zł. W dni powszednie ceny mieszczą się w przedziale od 6,4 do 6,9 tys. zł (przed rokiem od 6,7 do 10 tys. zł).

Na spot przy nadawanym zaraz po „Wiadomościach” serwisie sportowym reklamodawcy wydadzą 21,6 tys. w niedziele (w ub.r. 21,7 tys. zł) i do 16,5 tys. zł w dni robocze (przed rokiem - do 20 tys. zł).

Reklama przy wieczornej prognozie pogody to wydatek rzędu 20,5 tys. zł w niedzielny wieczór (w ub.r. 25,7 tys. zł) i 14,8 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. maksymalnie 19 tys. zł).

TVP1 w okresie wakacyjnym będzie pokazywać powtórki znanych już widzom seriali. I tak np. cena reklamy przy „Komisarzu Aleksie” wynosi 11 tys. zł, a przy „Ojcu Mateuszu” - 14 tys. zł (w ub.r. 16,5 tys. zł). Za spot przy „Sprawie dla reportera” trzeba z kolei zapłacić 13 tys. zł, czyli 2,9 tys. zł mniej niż przed rokiem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polska-bada-ogladalnosc-wsrod-klientow-netii-kurski-wyniki-szokujaco-inne-panel-nielsena-jak-yeti ##

Na antenie TVP1 latem tego roku zadebiutują dwa nowe seriale: „Komisariat” i „Zraniona miłość”. Będą nadawane w dni powszednie.

Reklama przy pierwszym kosztuje do 7,1 tys. zł, przy drugim - 5,4 tys. zł.

W TVP2 w wakacje nie będzie premierowych odcinków seriali „Barwy szczęścia”, „M jak miłość” czy „Na dobre i na złe”. Stacja nie pokaże też tegorocznej Mazurskiej Nocy Kabaretowej Mrągowo 2017.

Będzie natomiast emitować XXI Międzynarodowe Spotkania Zespołów Cygańskich (8 lipca) - reklama kosztuje wtedy 11,8 tys. zł.

Tydzień później pokaże XXI Międzynarodowy Festiwal Piosenki i Kultury Romskiej - za spot też trzeba zapłacić 11,8 tys. zł (w ub.r. 13 tys. zł).

22 lipca widzowie będą mogli obejrzeć 25 lat Disco Polo -Galę Jubileuszową. Reklamodawcy zapłacą wtedy za spot 11,8 tys. zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-maj-2017-tvp-ostro-w-dol ##

Biuro Reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego rozliczanego wg cennika (ZCP) w środę 14 czerwca, a zakończy 21 czerwca.

Zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 19 czerwca.

TVP jako pierwszy ogólnopolski nadawca opublikowała ceny reklam na lipiec br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe