„Ciekawi od zawsze” - dziennikarze jako dzieci reklamują Interię (wideo)

Pod hasłem „Ciekawi od zawsze” startuje wizerunkowa kampania reklamowa Interii. Reklamy, przygotowane przez firmy Opus B, Plankton i RS Media, pokazują dzieciństwo dziennikarzy portalu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Interii pod hasłem „Ciekawi od zawsze” pokazują, że redaktorzy różnych sekcji tego portalu - takich jak biznes, sport, lifestyle, nowe technologie czy samochody - od najmłodszych lat pasjonowali się tym, czym zajmują się obecnie. Taki przekaz ma w zabawny sposób podkreślać eksperckość i opiniotwórczość Interii.

Kampania obejmuje telewizję (kilkanaście stacji tematycznych), radio, prasę (tytuły Wydawnictwa Bauer, tygodniki opinii, dzienniki), kina (sieci Multikino i Cinema City) internet oraz outdoor. Kreację reklam przygotowała agencja Opus B, produkcją spotów zajęły się firmy Plankton i RS Media, a media kupił dział marketingu Interii.

grafika
grafika

Reklamom towarzyszy konkurs prowadzony na stronie ciekawi.interia.pl. Internauci , którzy opowiedzą o swoich pasjach, mają szansę wygrać pieniądze oraz wypromować swoje osiągnięcia.

W lutym br. strony Grupy Interia.pl zanotowały 11,3 mln użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 6,67 mln użytkowników i 883 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane - http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-300-serwisow-internetowych-w-polsce-raport).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję