W reklamach prezentowane jest przede wszystkim nowe logo Interii, udostępnione na początku września (zobacz szczegóły). Kampania podkreśla, że świat jest wielowymiarowy i różnorodny, jednocześnie dzieje się mnóstwo wydarzeń, które na bieżąco są relacjonowane przez portal.
Przypomnijmy, że 10 września w nowej odsłonie została udostępniona strona główna Interii (więcej na ten temat).
- Tworząc założenia do obecnej kampanii reklamowej, postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie wizerunku Interii jako dojrzałego medium, którego zadaniem jest dostarczanie informacji z wielu obszarów naszego życia - opisuje Filip Lenart, dyrektor działu marketingu & PR Interii. - Takie były podstawy do stworzenia zarówno nowej identyfikacji marki, jak i naszej nowej strony głównej, a kreacje reklamowe są ich naturalnym dopełnieniem. Mają za zadanie podkreślić nowoczesność medium prezentującego szerokie spektrum informacji - wyjaśnia.

Kampania przebiega pod hasłem „Ciekawi od zawsze”, które pojawiło się już w reklamach Interii wiosną ub.r., kiedy portal promowali jego czołowi dziennikarze (zobacz więcej).
- Interia jako medium łączy w sobie mnóstwo różnorodnych elementów: od informacji o bieżących wydarzeniach, po ciekawostki z życia gwiazd show-biznesu oraz wiele innych wątków i obrazów. Nowe logo Interii wypełnione jest wieloelementowym wzorem, co zainspirowało nas do przygotowania animacji, w której każdy element mozaiki (wypełnienia, patternu) symbolizuje pojedynczą wiadomość publikowaną w portalu. Kreacje są stosunkowo oszczędne i minimalistyczne, tak aby jak najlepiej wyeksponować nowe logo i wykorzystać jego charakterystyczne liternictwo - komentuje Łukasz Lawrenz z agencji Eternal Monkeys, która wspólnie z działem marketingu Interii przygotowała reklamy. Udźwiękowieniem spotu zajęło się krakowskie studio RS Media.

W kolejnych odsłonach kampania będzie mieć bardziej produktowy charakter.
Akcja startuje 29 września i potrwa do końca br. Będzie prowadzona w telewizji (Polsat, TV Puls, kilkanaście kanałów tematycznych), kinach (sieci Multikino i Cinema City), radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, Jedynka, Trójka, Radio Kolor, stacje z Grupy Radiowej Time), prasie (kilkadziesiąt tytułów ogólnopolskich, m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Show”, „Grazia”, „Rzeczpospolita”, „Wprost”, „Press”, „Label Magazine”, „wSieci”, „CD-Action”, „PC Format”, „Auto Moto”), internecie (serwisy tematyczne i społecznościowe, komunikatory) oraz na outdoorze (wielkoformatowe nośniki motorway agencji Jet Line i ekrany LED w całym kraju).

Budżet kampanii to ok. 15 mln zł.
W lipcu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 12,51 mln użytkowników i 1,11 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 7,57 mln użytkowników i 733,1 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).











