SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla mężczyzn w kwietniu br. Tytuł ten zanotował także największy wzrost sprzedaży. Na przeciwnym biegunie znalazło się “Logo”.

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w kwietniu br. wyniosło 72 782 egz. i było o 15 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało najwyższy wzrost w rankingu.

Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w ilości 62  453 egz., notując wzrost wynoszący 3,1 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego rozpowszechnianie płatne razem w czwartym miesiącu 2010 roku w porównaniu do kwietnia 2009 roku spadło o 7,1 proc. i wyniosło 53 878 egz. Był to najwyższy spadek w zestawieniu.

Wzrost zanotował  magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik w kwietniu br. to 40 576 egz., czyli o 4 proc. więcej niż rok temu. 

Wirtualnemedia.plkwiecień
20092010
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny61 85272 782
Men's Health Edycja Polska60 50162 453
Logo57 70453 878
Playboy50 91049 124
 
Forbes38 94240 576


Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca br. widać, że największy wzrost, wynoszący 25,1 proc., rozpowszechniania płatnego razem zanotował „CKM”, zaś największy spadek (o 26,4 proc.) dotknął miesięcznika ”Playboy”. 

Wirtualnemedia.pl2010
marzeckwiecień
ZKDPRozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny54 48372 782
Men's Health Edycja Polska64 14962 453
Logo52 34453 878
Playboy62 11749 124
 
Forbes51 52540 576


 

Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
"CKM" jest o wiele bardziej agresywny od "Playboya", przeładowany reklamą i negatywną "męską" energią w artykułach! Jeżeli powyższe fakty pokrywają się z rzeczywistością, to oznacza to wzrost agresywności i spadek Niveau wśród mężczyzn! Pozdrawiam
odpowiedź
User
pumukli
chyba nie przypadkowo, ja absolutnie mogę to zrozumieć!!
odpowiedź
User
zkdp
Chyba komuś pomyliły się tabelki i zamieniłkwiecień 2009 z marcem 2010.
Szkoda ze taki bład pojawia się w newslettezr WM bo do tej pory uważałem Was za reztelne źródło informacji...
odpowiedź