SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla mężczyzn w kwietniu br. Tytuł ten zanotował także największy wzrost sprzedaży. Na przeciwnym biegunie znalazło się “Logo”.

“CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w kwietniu br. wyniosło 72 782 egz. i było o 15 proc. wyższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało najwyższy wzrost w rankingu.

Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w ilości 62  453 egz., notując wzrost wynoszący 3,1 proc.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora), którego rozpowszechnianie płatne razem w czwartym miesiącu 2010 roku w porównaniu do kwietnia 2009 roku spadło o 7,1 proc. i wyniosło 53 878 egz. Był to najwyższy spadek w zestawieniu.

Wzrost zanotował  magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik w kwietniu br. to 40 576 egz., czyli o 4 proc. więcej niż rok temu. 

Wirtualnemedia.pl kwiecień
2009 2010
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 61 852 72 782
Men's Health Edycja Polska 60 501 62 453
Logo 57 704 53 878
Playboy 50 910 49 124
 
Forbes 38 942 40 576


Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca br. widać, że największy wzrost, wynoszący 25,1 proc., rozpowszechniania płatnego razem zanotował „CKM”, zaś największy spadek (o 26,4 proc.) dotknął miesięcznika ”Playboy”. 

Wirtualnemedia.pl 2010
marzec kwiecień
ZKDP Rozpowszechnianie płatne razem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 54 483 72 782
Men's Health Edycja Polska 64 149 62 453
Logo 52 344 53 878
Playboy 62 117 49 124
 
Forbes 51 525 40 576


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem wzrostu, a ”Logo” liderem spadku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
"CKM" jest o wiele bardziej agresywny od "Playboya", przeładowany reklamą i negatywną "męską" energią w artykułach! Jeżeli powyższe fakty pokrywają się z rzeczywistością, to oznacza to wzrost agresywności i spadek Niveau wśród mężczyzn! Pozdrawiam
8 8
odpowiedź
User
pumukli
chyba nie przypadkowo, ja absolutnie mogę to zrozumieć!!
8 8
odpowiedź
User
zkdp
Chyba komuś pomyliły się tabelki i zamieniłkwiecień 2009 z marcem 2010.
Szkoda ze taki bład pojawia się w newslettezr WM bo do tej pory uważałem Was za reztelne źródło informacji...
8 8
odpowiedź
User
pix
"Andrzej" napisał(a): 'CKM' jest o wiele bardziej agresywny od 'Playboya', przeładowany reklamą i negatywną 'męską' energią w artykułach! Jeżeli powyższe fakty pokrywają się z rzeczywistością, to oznacza to wzrost agresywności i spadek Niveau wśród mężczyzn! Pozdrawiam


Na szczęście na drugim miejscu jest 'Men's Health' - pismo naprawdę na poziomie.
8 8
odpowiedź