Polskie firmy z coraz większym powodzeniem wchodzą na rynki zagraniczne, co doceniła redakcja Money.pl, organizując z okazji swoich 25. urodzin pierwszą edycję nagród Brands From Poland. Wydarzenie miało miejsce podczas uroczystej gali w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych. Nagrody zostały przyznane w sześciu kategoriach, które ukazują różnorodność i innowacyjność polskiego biznesu.
Kto wygrał?
Laureatem najbardziej prestiżowej kategorii, „Lider Zmiany” został startup Booksy. Założona przez Stefana Batorego i Konrada Howarda firma szybko zdobyła międzynarodową renomę.

Polskie marki nie tylko podbijają serca zagranicznych konsumentów, ale również wspierają innowacyjne i odpowiedzialne postawy. Airly, nagrodzona w kategorii „Odpowiedzialni”, dynamicznie rozwija się m.in. Wielkiej Brytanii, oferując aplikację monitorującą jakość powietrza.
InPost został zwycięzcą w kategorii „Europejski Czempion”. Zaniem redakcji, "to nagroda dla polskiej marki, która stała się symbolem jakości w Europie".
Enter Air zostało wyróżnione w kategorii „Moc Regionu” dzięki sukcesowi na krajowym rynku lotniczym. "Globalnym Graczem" wybrano markę Cobi, która odpowiada za klocki i zabawki, a jak podkreślono, cały czas tworzy w Polsce i nie przeniosła produkcji do tańszych krajów, w przeciwieństwie do konkurencji. Nagroda „Motor Biznesu” trafiła do Grupy Raben.
Z kolei w maju br. podczas konferencji Impact, portal Money.pl po raz siódmy nagrodził przełomowe technologie, liderów polskiego biznesu i startupy.











