zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sprzedaż dzienników w październiku spadła o 17 proc. do 464 tys. egz., „Fakt” najchętniej kupowany
Sprzedaż dzienników w październiku spadła o 17 proc. do 464 tys. egz., „Fakt” najchętniej kupowany
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., „Fakt” liderem
Sprzedaż dzienników we wrześniu spadła o 18,2 proc. do 458 tys. egz., „Fakt” liderem
„Twój Styl” liderem w sierpniu, tylko „Pani” na plusie
„Polityka” wyprzedziła „Gościa Niedzielnego” w sierpniu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami w sierpniu, „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami w sierpniu, „Gazeta Pomorska” najchętniej kupowana
Sprzedaż dzienników w sierpniu spadła o 19,3 proc. do 466 tys. egz.
Sprzedaż dzienników w sierpniu spadła o 19,3 proc. do 466 tys. egz.
„Polityka” wyprzedziła „Gościa Niedzielnego” w lipcu, „Do Rzeczy” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w lipcu, „Gazeta Krakowska” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w lipcu, „Gazeta Krakowska” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w lipcu skurczyła się o 14 proc., „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w lipcu skurczyła się o 14 proc., „Przegląd Sportowy” najbardziej w dół
„Polityka” liderem tygodników opinii. Największy wzrost zanotował „Tygodnik Powszechny”
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w czerwcu, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w czerwcu, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w czerwcu skurczyła się o 17 proc. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Działkowiec” liderem sprzedaży w maju. „Mam ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Działkowiec” liderem sprzedaży w maju. „Mam ogród” wyprzedził „Przepis na Ogród”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, wszystkie pisma z dużymi spadkami
„Party” na czele dwutygodników people w maju. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Party” na czele dwutygodników people w maju. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w maju, wszystkie miesięczniki na minusie
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w maju, wszystkie miesięczniki na minusie
Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła do 91 tys. egz., „Glamour” najbardziej w dół
„Polityka” liderem tygodników opinii. Największy wzrost zanotowała „Gazeta Polska”
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie tytuły z dużymi spadkami
„Działkowiec” liderem sprzedaży. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem sprzedaży. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w maju, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w maju, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
Sprzedaż dzienników w maju skurczyła się o 21 proc., „Przegląd Sportowy” o 51 proc. w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w kwietniu, wszystkie pisma z dużymi spadkami
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie
Wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe z dużymi spadkami, „Glamour” najbardziej w dół
Duże spadki na rynku prasy. „Nadchodzące miesiące będą trudne dla wydawców”
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane w kwietniu, choć straciło najwięcej
„Polityka” i „Newsweek” wyprzedziły „Gościa Niedzielnego”, którego sprzedaż w kwietniu spadła o 45 proc.
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w kwietniu, „Dziennik Polski” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w kwietniu, „Dziennik Polski” najbardziej w dół
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.
Sprzedaż dzienników w kwietniu skurczyła się o 19 proc. „Przegląd Sportowy” z 9 tys. egz., a „Gazeta Wyborcza” z 66 tys. egz.