Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w czerwcu, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół

W czerwcu br. liderem średniego rozpowszechniania płatnego razem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły dzienniki „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w czerwcu, „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” najbardziej w dół

Średnie rozpowszechnianie płatne razem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w czerwcu 2020 roku wyniosło 22 150 egz., czyli o 11,39 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,23 proc. do 16 016 egz.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-sprzedazy-dziennikow-czerwiec-2020-fakt-przeglad-sportowy,7170495438825089a ##

Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tytułu w czerwcu 2020 roku wyniosło 15 072 egz., po spadku o 17,35 proc.

16. lokatę zajęły dzienniki „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” (Grupa WM), których średni wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 28,26 proc. do 4 898 egz.

grafika

W czerwcu br. w porównaniu do maja br. największym wzrostem - o 20,24 proc. - pochwalić się mógł „Kurier Poranny” (Polska Press Grupa).

Z kolei najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska” (także Polska Press Grupa) - było to 21,55 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii