zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w styczniu
„Poradnik 50+” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” spadła na drugie miejsce
Rośnie „Twój Styl”, „Uroda Życia” z największym spadkiem w styczniu
„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w styczniu, „Newsweek Polska” najbardziej w dół
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w 2019 roku, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w 2019 roku, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Przyjaciółka” najchętniej kupowana w 2019 roku, „Naj” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” najchętniej kupowana w 2019 roku, „Naj” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2019 roku
„Działkowiec” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Mam Ogród” najbardziej w dół
Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko „Polska Metropolia Warszawska” i „Kurier Lubelski” na plusie
Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko „Polska Metropolia Warszawska” i „Kurier Lubelski” na plusie
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko „Super Expressu”. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko „Super Expressu”. „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół
TVP1 liderem w lutym, grupa komercyjna dla Polsatu. Duże wzrosty Polsat News i TVP Info
TVP1 liderem w lutym, grupa komercyjna dla Polsatu. Duże wzrosty Polsat News i TVP Info
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2019 roku
„Motor” i „Auto Świat Poradnik” liderami sprzedaży w 2019 roku, „Auto-Moto” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży w 2019 roku. „Poradnik 50+” wiceliderem
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży w 2019 roku. „Poradnik 50+” wiceliderem
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży w 2019 roku, wszystkie tytuły na minusie
Tygodniki opinii ze spadkami w 2019 roku, „Gazeta Polska” najbardziej w dół. „Wydawnictwa będą miały problem z utrzymaniem się na rynku”
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży, „Naj” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży, „Naj” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w 2019 roku, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko „Pulsu Biznesu”. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół
W 2019 roku wzrosła sprzedaż tylko „Pulsu Biznesu”. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w listopadzie, „Ekran TV” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” z największym wzrostem
„Działkowiec” liderem. „Mój Ogródek” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem. „Mój Ogródek” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Twoje Imperium” i „Rewia” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. „NG Traveler” na plusie
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w listopadzie, „Życie Bytomskie” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w listopadzie
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w listopadzie, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży w listopadzie, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Twój Styl” liderem sprzedaży. „Glamour” i „Zwierciadło” zyskały najwięcej
„Gazeta Polska” z największym spadkiem sprzedaży w listopadzie