zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w październiku, „Super TV” najbardziej w dół
„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami w listopadzie
„Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami w listopadzie
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. Tylko „Twoje Imperium” na plusie
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w październiku
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Kobieta i Życie” liderem sprzedaży, „Poradnik 50+” na drugim miejscu
„Twój Styl” liderem ze sprzedaż ponad 200 tys. ezg. „Zwierciadło” z największym wzrostem w październiku
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w październiku, „Życie Bytomskie” najbardziej w dół
„Wprost” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami sprzedaży. „Gość Niedzielny” liderem w październiku
„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół
„Party” na czele dwutygodników people w październiku. „Gala” o 60 proc. w dół
„Przyjaciółka” najchętniej kupowana w I-III kwartale, „Naj” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” najchętniej kupowana w I-III kwartale, „Naj” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Polska Metropolia Warszawska” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Polska Metropolia Warszawska” najbardziej w dół
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Przegląd Sportowy” z największym spadkiem
„Fakt” liderem sprzedaży w październiku. „Przegląd Sportowy” z największym spadkiem
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „Podróże” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I-III kwartale, tylko „Auto Świat Poradnik” na plusie
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży w tym roku. „Poradnik 50+” wiceliderem
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży w tym roku. „Poradnik 50+” wiceliderem
„Twój Styl” liderem sprzedaży w 2019 roku. „Zwierciadło” zyskało najwięcej
„Gazeta Polska” z największym spadkiem w tym roku. „Gość Niedzielny” najchętniej kupowany
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w tym roku. Najwięcej straciła „Gala”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” do góry
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko „Puls Biznesu”
„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem pism dla dzieci. „Księżniczka” najbardziej w dół
„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem pism dla dzieci. „Księżniczka” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. Tylko „Podróże” na plusie
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w sierpniu, „Tygodnik Podhalański” najbardziej w dół