zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Kobieta i Życie” i „Poradnik 50+” na czele miesięczników poradnikowych
„Kobieta i Życie” i „Poradnik 50+” na czele miesięczników poradnikowych
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. „Glamour” najbardziej w dół
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce
„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce
„Wprost” i „Newsweek” najbardziej w dół, „Tygodnik Powszechny” i „Polityka” ze wzrostem sprzedaży
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Świat & Ludzie” najbardziej w dół
„Gazeta Polska Codziennie” i „Przegląd Sportowy” z największymi spadkami sprzedaży, w górę „Super Express” i „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” i „Przegląd Sportowy” z największymi spadkami sprzedaży, w górę „Super Express” i „Puls Biznesu”
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w lipcu, „Program TV” najbardziej w dół
„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mój Ogródek” najbardziej w dół
„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mój Ogródek” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” straciło najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, tylko „Logo” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w lipcu, wszystkie tytuły ze spadkami
„Kobiety i Życia” i „Poradnik 50+ na czele miesięczników poradnikowych
„Kobiety i Życia” i „Poradnik 50+ na czele miesięczników poradnikowych
„Twój Styl” z największym spadkiem sprzedaży w lipcu, „Zwierciadło” najbardziej do góry
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w lipcu, „Wieści z Głowna i Strykowa” najbardziej w dół
„Newsweek Polska” i „Wprost” z największymi spadkami w lipcu
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w maju. „Tomek i Przyjaciele” najbardziej w dół
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w maju. „Tomek i Przyjaciele” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami. Na czele „Fakt”
„Przegląd Sportowy” i „Gazeta Polska Codziennie” z największymi spadkami. Na czele „Fakt”
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu, „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu, „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, „Podróże” na delikatnym plusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I półroczu, tylko „Auto Świat Poradnik” na plusie
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży w I półroczu. „Poradnik 50+”  wiceliderem
„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży w I półroczu. „Poradnik 50+” wiceliderem
Sprzedaż „Twojego Stylu” w I półroczu spadła o 35 tys. egz. „Zwierciadło” zyskało najwięcej
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. „Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany
„Gazeta Polska” i „Wprost” z największymi spadkami w I półroczu 2019 roku
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dziennik Zachodni” najbardziej w dół