zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, rośnie „Puls Biznesu”
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I półroczu. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, rośnie „Puls Biznesu”
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w maju, „Kurier TV” stracił najwięcej
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych, „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” zyskało najwięcej
„Działkowiec” liderem w maju. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem w maju. „Mam Ogród” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane, choć straciło najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły na minusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
„Poradnik 50+” drugim najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, „Kobieta i Życie” na czele
„Poradnik 50+” drugim najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, „Kobieta i Życie” na czele
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju
„Wysokie Obcasy Extra” z największym wzrostem sprzedaży w maju, „Joy” najbardziej w dół
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w kwietniu. „Auta” zyskały najwięcej
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w kwietniu. „Auta” zyskały najwięcej
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w maju, „Nowy Łowiczanin” najbardziej w dół
„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w maju. Sprzedaż „Wprost” spadła do 13 tys. egz.
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19 w kwietniu)
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19 w kwietniu)
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Poradnik 50+” na podium (top 100)
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Poradnik 50+” na podium (top 100)
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży w I kwartale
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży w I kwartale
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych, „Pani Domu” zyskała najwięcej
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych, „Pani Domu” zyskała najwięcej
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Gazeta Współczesna” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, „Gazeta Współczesna” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem w maju, w górę „Puls Biznesu”
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem w maju, w górę „Puls Biznesu”
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w kwietniu, tylko „TV 14” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w kwietniu, „Puls Biznesu” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „Podróże” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w kwietniu
„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko „Logo” do góry
„Poradnik 50+” na podium najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, „Claudia” zyskała najwięcej
„Poradnik 50+” na podium najchętniej kupowanym miesięcznikiem poradnikowym, „Claudia” zyskała najwięcej
„Glamour” i „Zwierciadło” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w kwietniu, tylko „Obserwator Lokalny” na plusie