„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko „Logo” do góry

W segmencie pism dla mężczyzn w kwietniu br. trzy z czterech miesięczników zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health”. Zyskało tylko „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2019 roku wyniosła 24 246 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 21,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 20,37 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 19 131 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zwiększył się o 1,42 proc. do 15 540 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost wśród miesięczników męskich.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. poszedł w dół o 7 proc. do poziomu 19 368 egz.

grafika

W porównaniu do poprzedniego miesiąca też prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło tutaj „Logo” - było to 27,43 proc. Jedynym wzrostem, wynoszącym 8,32 proc., pochwalić się mógł tutaj „Men’s Health”

Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się w tym ujęciu o 24,65 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych