Men’s Health

Motor-Press Polska zamyka magazyny drukowane. Przez dwa lata miało 2,5 mln zł straty

Motor-Press Polska zamyka magazyny drukowane. Przez dwa lata miało 2,5 mln zł straty

Wydawca „Men’s Health Polska” wycofuje prenumeraty i chce upadłości. Podwyżki cen nie wystarczyły

Wydawca „Men’s Health Polska” wycofuje prenumeraty i chce upadłości. Podwyżki cen nie wystarczyły

Wydawca „Men’s Health” z 1 mln zł straty, zarobił mniej ze sprzedaży prasy i reklam

Wydawca „Men’s Health” z 1 mln zł straty, zarobił mniej ze sprzedaży prasy i reklam

Wydawca „Men’s Health” z zyskiem w 2019 roku

Wydawca „Men’s Health” z zyskiem w 2019 roku

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie

„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej

„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, tylko „Logo” na plusie

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu

„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły na minusie

Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty

Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty

„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko „Logo” do góry

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, „Playboy” z największym spadkiem
„Playboy” nowym liderem sprzedaży w styczniu, duży spadek „Men’s Health”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w listopadzie, „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem sprzedaży w październiku, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich po trzech kwartałach
„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” straciło najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, choć stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu
„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, choć stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, „CKM” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, tylko „CKM” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, duży wzrost sprzedaży łączonego numeru „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu, „Playboy” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w sierpniu, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w maju
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie pisma na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)
„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
Piotr Makowski redaktorem naczelnym „Men’s Health”
Piotr Makowski redaktorem naczelnym „Men’s Health”
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży magazynów dla mężczyzn. „Esquire” o 46 proc. w dół
„Men’s Health” na czele sprzedaży magazynów dla mężczyzn. „Esquire” o 46 proc. w dół