„Men’s Health” liderem sprzedaży, tylko „CKM” na plusie

W segmencie pism dla mężczyzn w listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „CKM”, a na czele spadków znalazło się „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2017 roku wyniosła 28 219 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 21,61 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 21,05 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 23 795 egz.

Oczko niżej uplasowało się „CKM” (Marquard Media Polska), które awansowało z czwartej lokaty. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 6,21 proc. do 19 106 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Na czwartą pozycję spadło „Logo” (Agora). Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu - o 31,70 proc. do 15 138 egz.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. poszedł w dół o 2,66 proc. do poziomu 22 399 egz.

grafika

W porównaniu do poprzedniego miesiąca również trzy z czterech miesięczników męskich zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił jednak „Playboy” - było to 18,19 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 1,55 proc., również i w tym ujęciu odnotowało „CKM”.

Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 3,92 proc.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online