Men’s Health

Motor-Press Polska zamyka magazyny drukowane. Przez dwa lata miało 2,5 mln zł straty

Motor-Press Polska zamyka magazyny drukowane. Przez dwa lata miało 2,5 mln zł straty

Wydawca „Men’s Health Polska” wycofuje prenumeraty i chce upadłości. Podwyżki cen nie wystarczyły

Wydawca „Men’s Health Polska” wycofuje prenumeraty i chce upadłości. Podwyżki cen nie wystarczyły

Wydawca „Men’s Health” z 1 mln zł straty, zarobił mniej ze sprzedaży prasy i reklam

Wydawca „Men’s Health” z 1 mln zł straty, zarobił mniej ze sprzedaży prasy i reklam

Wydawca „Men’s Health” z zyskiem w 2019 roku

Wydawca „Men’s Health” z zyskiem w 2019 roku

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie

„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej

„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, tylko „Logo” na plusie

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu

„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły na minusie

Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty

Wydawca „Men’s Health”: wpływy ze sprzedaży magazynów zmalały bardziej niż z reklam, 1,7 mln zł straty

„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko „Logo” do góry

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” wyprzedziło „Logo”
„Men’s Health” liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie pisma na minusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)
„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży w 2016 roku. „Logo” wyprzedziło „CKM”
Piotr Makowski redaktorem naczelnym „Men’s Health”
Piotr Makowski redaktorem naczelnym „Men’s Health”
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem miesięczników dla mężczyzn w październiku. „CKM” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży po trzech kwartałach, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”
„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży magazynów dla mężczyzn. „Esquire” o 46 proc. w dół
„Men’s Health” na czele sprzedaży magazynów dla mężczyzn. „Esquire” o 46 proc. w dół
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich, „Esquire” z największym spadkiem
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich, „Esquire” z największym spadkiem
„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „CKM” o 24 proc. w dół
„Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)
„Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)
„Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn
„Men’s Health” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn
Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn
Coraz mniejsza sprzedaż „Logo”. „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn