„Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)

W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)
<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 58 367 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,25 proc.

Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 10,15 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 40 120 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 20,62 proc. do 30 252 egz.Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 8,91 proc. do 27 552 egz.

Natomiast wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 25 249 egz., po spadku o 9,81 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 5,60 proc. do poziomu 13 472 egz.

We wrześniu 2014 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 14,19 proc. do 57 131 egz.Drugie miejsce zajął „Playboy” (37 158 egz.; spadek o 15,11 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (34 529 egz.; w dół o 9,68 proc.).

Natomiast jedyny wzrost odnotowało tutaj „Logo” - było to 12,96 proc. do 32 589 egz.

 

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu