Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2015 roku wyniosła 55 533 egz. względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 4,40 proc.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 13,03 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 34 707 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 1,72 proc. do 30 394 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 0,96 proc. do 27 520 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł do góry o 11,82 proc. do poziomu 23 897 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało „Logo” - było to 29,40 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











