„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem

W I półroczu 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” na czele sprzedaży miesięczników dla mężczyzn w I półroczu 2016, „Esquire” z największym spadkiem
<!-- 1.6482s -->

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2016 roku wyniosła 46 312 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 11,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 18,95 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 29 119 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 5,16 proc. do 23 632 egz.

Z kolei na kolejną lokatę spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 19,57 proc. do 20 783 egz.

Na ostatniej pozycji znalazł się dwumiesięcznik „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 7 263 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 40,71 proc.

Średni wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w I półroczu br. stopniał o 10,64 proc. do poziomu 23 133 egz.

W czerwcu 2016 roku liderem wśród pism męskich też był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do czerwca 2015 roku zmniejszyła się o 5,49 proc. do 42 002 egz.

Drugi był „Playboy” (29 082 egz.; spadek o 14,66 proc.), a na podium znalazło się jeszcze „Logo”, które awansowało z miejsca czwartego (23 775 egz.; wzrost o 1,22 proc. - jedyny w zestawieniu).

Z kolei najwięcej stracił tutaj majowo-czerwcowy numer „Esquire” - było to 51,32 proc. do 6 180 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów