Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2016 roku wyniosła 48 613 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 18,84 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu miesięczników męskich, wynoszącą 21,95 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 955 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora), który awansował z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 15,30 proc. do 25 654 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Z kolei na czwarte miejsce spadło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 13,50 proc. do 22 078 egz.

Sprzedaż ogółem marcowo-kwietniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 6 367 egz., po spadku względem pierwszego numeru o 46,05 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r. Jego wejście na rynek wspierała kampania w telewizji, radiu, prasie, kinach, na outdoorze, internecie i punktach sprzedaży.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w kwietniu br. poszedł w dół o 25,12 proc. do poziomu 18 093 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma męskie pochwalić się mogły wzrostami sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Playboy” - było to 8,94 proc.Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zmalał tutaj o 41,48 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











