Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem

W lutym 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który utrzymał się na pozycji lidera.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” z największym spadkiem
<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2015 roku wyniosła 48 252 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 20,58 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 0,41 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 497 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,28 proc. do 26 397 egz.

Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 13,02 proc. do 24 197 egz.

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. zmalał o 17,29 proc. do poziomu 22 975 egz.

Również w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 19,21 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela