„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich, „Esquire” z największym spadkiem

W I kwartale 2016 roku liderem sprzedaży wśród pism dla mężczyzn był „Men’s Health”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił dwumiesięcznik „Esquire”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich, „Esquire” z największym spadkiem
<!-- 1.6482s -->

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I kwartale 2016 roku wyniosła 49 523 egz. Względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 8,88 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 18,42 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 29 795 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,39 proc. do 25 131 egz.

Oczko niżej znalazło się „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmalał o 20,30 proc. do 20 944 egz.

Na ostatnim miejscu znalazł się dwumiesięcznik „Esquire” (Marquard Media Polska), który wydawany jest od 27 lutego ub.r. Sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 9 241 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 21,69 proc.

Z kolei średni wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w I kwartale br. stopniał o 5,61 proc. do poziomu 26 495 egz.

W marcu 2016 roku liderem wśród pism męskich też był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2015 roku zmniejszyła się o 14,33 proc. do 48 053 egz.

Drugi był „Playboy” (27 497 egz.; spadek o 22,05 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „Logo” (24 176 egz.; w dół o 8,38 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów