zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I kwartale
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w I kwartale, „Poradnik 50+” debiutuje na drugim miejscu
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem w I kwartale, „Poradnik 50+” debiutuje na drugim miejscu
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, „Kurier Poranny” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, „Kurier Poranny” najbardziej w dół
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., „Gazeta Polska Codziennie” do 13 tys. Liderem „Fakt”
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., „Gazeta Polska Codziennie” do 13 tys. Liderem „Fakt”
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, Tylko „DGP” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w I kwartale, Tylko „DGP” na plusie
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w lutym. „Ben 10 Magazyn” zyskał najwięcej
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w lutym. „Ben 10 Magazyn” zyskał najwięcej
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej
„Działkowiec” liderem sprzedaży w I kwartale, „Przepis na Ogród” stracił najwięcej
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale, „Podróże” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań w I kwartale
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, tylko „Auto Świat Poradnik” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, „CKM” straciło najwięcej
Tylko „Poradnik Domowy” zwiększył sprzedaż w I kwartale, „Olivia” straciła najwięcej
Tylko „Poradnik Domowy” zwiększył sprzedaż w I kwartale, „Olivia” straciła najwięcej
Sprzedaż „Twojego Stylu” w I kwartale spadła o 35 tys. egz. W marcu liderem „Avanti”
„Gazeta Polska” i „Sieci” z największymi spadkami w pierwszym kwartale 2019 r.
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w lutym, wszystkie pisma na minusie
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych
„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Na Żywo” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I kwartale, „Gazeta Wrocławska” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży w I kwartale, „Gazeta Wrocławska” najbardziej w dół
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I kwartale. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, w górę „Parkiet” i „Puls Biznesu”
„Fakt” najchętniej kupowanym dziennikiem w I kwartale. „Gazeta Polska Codziennie” najbardziej w dół, w górę „Parkiet” i „Puls Biznesu”
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Dziennik Zachodni” liderami sprzedaży e-wydań
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży. „Scooby - Doo!” zyskało najwięcej
„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem sprzedaży. „Scooby - Doo!” zyskało najwięcej
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „Podróże” z dużym wzrostem
„Działkowiec” liderem w lutym. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół
„Działkowiec” liderem w lutym. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, „Playboy” z największym spadkiem
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży (dane za luty)
Tylko „Poradnik Domowy” zwiększył sprzedaż. „Świat Kobiety” najbardziej w dół
Tylko „Poradnik Domowy” zwiększył sprzedaż. „Świat Kobiety” najbardziej w dół
Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła o 33 tys. egz. „Avanti” z największym wzrostem
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w lutym, tylko „Obserwator Lokalny” na plusie