zkdp

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Faktu” spadła do 150 tys. egz., a „Gazety Wyborczej” do 52 tys.

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko „Puls Biznesu”

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najmocniej w dół, „Puls Biznesu” z 15-proc. wzrostem (dane z września)

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w sierpniu, „Puls Biznesu” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej straciła wśród dzienników w lipcu, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła do 54 tys. egz. „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej w czerwcu

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wśród dzienników, „Przegląd Sportowy” zyskał najwięcej

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Rynek dzienników stopniał o 18 proc. Sprzedaż „Gazety Wyborczej” spadła poniżej 60 tys. egz.

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w styczniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza”, „Fakt” i „GPC” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., „Gazeta Wyborcza” najbardziej w dół

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w lutym, „DGP” i „Parkiet” na plusie
„Fakt” na czele sprzedaży kioskowej w lutym, „DGP” i „Parkiet” na plusie
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w styczniu, „Kurier TV” stracił najwięcej
„Przyjaciółka” liderem w styczniu. „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
„Przyjaciółka” liderem w styczniu. „Pani Domu” wyprzedziła „Naj”
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, „Gazeta Współczesna” najbardziej w dół
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, „Gazeta Współczesna” najbardziej w dół
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Fakt” liderem sprzedaży w lutym
„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Fakt” liderem sprzedaży w lutym
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany, „Tygodnik Podhalański” najbardziej w dół
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w 2018 roku, tylko „Movie Star Planet” na plusie
„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w 2018 roku, tylko „Movie Star Planet” na plusie
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Rzeczpospolita” i „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” liderami sprzedaży e-wydań
„Moje Mieszkanie” liderem w styczniu, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
„Playboy” nowym liderem sprzedaży w styczniu, duży spadek „Men’s Health”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w styczniu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Wszystkie tytuły na minusie
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowana. Wszystkie tytuły na minusie
„Twój Styl” z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Twojego Imperium” i „Rewia” ze wzrostami
„Działkowiec” liderem sprzedaży w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Działkowiec” liderem sprzedaży w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2018 roku
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)
„CD-Action” liderem sprzedaży w 2018 roku. „PC Format” stracił najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2018 roku, wszystkie tytuły na minusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w 2018 roku. Wszystkie tytuły na minusie
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży, „Gazeta Wrocławska” najbardziej w dół
„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży, „Gazeta Wrocławska” najbardziej w dół
„Fakt” liderem w styczniu. Sprzedaż „Przeglądu Sportowego” spadła do 19 tys., a „GPC” do 13 tys.
„Fakt” liderem w styczniu. Sprzedaż „Przeglądu Sportowego” spadła do 19 tys., a „GPC” do 13 tys.
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w 2018 roku. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży
Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w 2018 roku. „Kobieta i Życie” liderem sprzedaży
Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła o 24 tys. egz. Tylko „Zwierciadło” na plusie w 2018 roku
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2018 roku, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
Spadła sprzedaż dwutygodników poradnikowych w 2018 roku, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Twój Styl” stracił najwięcej w czołówce (top 100)
„Kobieta i Życie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem, „Twój Styl” stracił najwięcej w czołówce (top 100)
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem, pisma telewizyjne w czołówce (top 19)
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży wśród pism telewizyjnych
MB Audyt i Rewident będą mogły przeprowadzić kontrolę pism w ZKDP